פורטל עיסויים מקצועיים בישראל

ספא ברק

ספא ברק הוא מתחם הספא המוביל בירושלים. הספא נמצא ברמת רחל ומוקדש כולו לבריאות הגוף והנפש. אווירת הקאנטרי קלאב במקום מהווה פתרון מושלם למי שמחפש להתנתק מהיום-יום ורעשי העיר מבלי הצורך לצאת מהבירה. הספא מעמיד לרשותנו כל מה שנחפש ונצטרך בחוויה של יום בריאות, כיף וטיפוח עצמי. בספא יש דגש חזק על יצירת אווירה ארומטית ומרגיעה. אם אתם מגיעים בזוג ומעוניינים בחוויה משותפת, הספא יספק לכם חדר טיפולים זוגי. ולחילופין, אם אתם מגיעים לבד או אוהבים את האינטימיות שלכם, ישנם גם חדרי עיסוי ליחידים.

תפריט העיסויים בספא עשיר במיוחד ותוכלו להזמין עיסוי רפלקסולוגי, מסאז’ רקמות, עיסוי משולב, שוודי, טיפול באבנים חמות ואפילו עיסוי ייעודי לספורטאים. לנשים הרות, הספא מציע כמובן גם עיסוי הריון מיוחד. תשמחו לשמוע שהספא מומלץ גם מבחינת המחירים המשתלמים של הטיפולים ואפשר אף למצוא חבילות ומבצעים מעניינים.

מה עוד כלול בביקור: תמצאו במקום גם בריכת שחייה חיצונית שפתוחה למבקרי הספא, ג’קוזי מחומם רחב ידיים, וגם שתי סאונות לבחירתכם, יבשה ורטובה. אם אתם כבר פה שלבו לקינוח ארוחת בוקר, צהריים או ערב במסעדה שבמקום ובכך חתמו את יום הפינוק המוצלח שלכם.

תפריט נגישות